مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 12:252019-06-19دانش

جزییات ثبت ایده در سومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، بنیاد نیکوکاری جمیلی با همکاری ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد حامیان دانشگاه و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، - دبیرخانه سومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان جزییات فراخوان ثبت ایده را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، بنیاد نیکوکاری جمیلی با همکاری ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد حامیان دانشگاه و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، در راستای حمایت از ایده پردازان جوان، ایجاد کسب وکار های متکی بر فناوری، ترویج فرهنگ کارآفرینی با هدف تبدیل دارایی های فکری به ثروت، سومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان را برگزار می کند.

محور های جشنواره در حوزه علوم پایه و شامل پنج بخش شیمی، فیزیک، علوم زیستی، زمین شناسی و ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر است.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، جوانان ایده پرداز و شرکت های نوپای صاحب ایده در حوزه علوم پایه تا 10 مهرماه امسال می توانند با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس ysa-persia.

com نسبت به ثبت ایده خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، تیم های برتر در پایان جشنواره از اعتبار ویژه به منظور تولید نمونه اولیه محصول و تجاری سازی آن بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت ایده در سومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان اعلام شد

جزییات ثبت ایده در سومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان اعلام شد