مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 10:552019-06-19سياسي

بوشهر در اجرای نقشه جامع علمی الگویی برای سایر استان ها باشد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سفر به بوشهر عنوان کرد: امیدواریم استان بوشهر به عنوان اولین استانی که لایحه استانی نقشه جامع علمی کشور در آن به اجرا درمی آید الگویی برای سایر استان های کشور باشد.

- "بوشهر" در اجرای نقشه جامع علمی الگویی برای سایر استان ها باشد دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سفر به بوشهر عنوان کرد: امیدواریم استان بوشهر به عنوان اولین استانی که لایحه استانی نقشه جامع علمی کشور در آن به اجرا درمی آید الگویی برای سایر استان های کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعیدرضا عاملی هدف از سفر به بوشهر را آشنایی با این استان از حیث ظرفیت های علمی و فناوری و ارتباط با شورای فرهنگ عمومی دانست و گفت: هر چه استان به لحاظ بنیه علمی، ارزش های فرهنگی و توسعه استانی قدرتمندتر باشد، در رشد و شکوفایی و توسعه می تواند در دنیا تاثیرگذارتر باشد.

وی در نشست با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه نقشه جامع علمی کشور با 240 برنامه اقدام دارد، اظهار کرد: برش های استانی از این سند که با همکاری دانشگاه ها و مراکز علمی و فرهنگی استان تهیه شده، مورد توجه قرار گرفته است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: نسخه بیست و سوم این سند نهایی شده و هدف آن این است که با یک برنامه یکپارچه و پرهیز از پراکنده سازی با نگاه به اولویت ها و ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر در اجرای نقشه جامع علمی الگویی برای سایر استان ها باشد

بوشهر در اجرای نقشه جامع علمی الگویی برای سایر استان ها باشد