مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 07:362019-06-19دانش

دور جدید فعالیت گروه های جهادی دانشجویی در مناطق سیل زده لرستان آغاز شد


میلاد شرفی، مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری اردو های جهادی در مناطق سیل زده گفت: - مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان گفت: دور جدید فعالیت گروه های جهادی دانشجویی در مناطق سیل زده لرستان آغاز شده و اکنون جهادگران مشغول مرمت و بازسازی واحد های مسکونی سیل زدگان هستند.

میلاد شرفی، مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری اردو های جهادی در مناطق سیل زده گفت: بعد از پاکسازی 90 درصدی انجیرستان های لرستان از گل و لای، دور جدید فعالیت های جهادی دانشجویان جهادگر در زمینه مرمت و بازسازی منازل سیل زدگان لرستان را در دستور کار قرار دادیم.

شرفی افزود: در همین راستا بسیج دانشجویی استان لرستان اقدام به ایجاد قرارگاه مرمت و بازسازی واحدهای مسکونی سیل زدگان در شهرستان های پلدختر و معمولان کرده است و بعد از اتمام ماه مبارک رمضان فعالیت گروه های جهادی را در این زمینه آغاز کردیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان با بیان اینکه در این دو شهرستان سیل زده، هر روز اردوی جهادی برگزار می کنیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه نیرو های جهادی جدید با شتاب بیشتری به استان لرستان اعزام می شوند، با هدایت آنان به سمت این مناطق در زمینه سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور جدید فعالیت گروه های جهادی دانشجویی در مناطق سیل زده لرستان آغاز شد

دور جدید فعالیت گروه های جهادی دانشجویی در مناطق سیل زده لرستان آغاز شد