مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 07:262019-06-19دانش

محصولات مورد نیاز هر شهر و استان در واحد های دانشگاه پیام نور تولید می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمد رضا زمانی رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به تغییر و تحول درون سازمانی گفت: یکی از مهم ترین اولویت های این دانشگاه در سال جاری ایجاد یک مسیر علمی و پژوهشی برای همه واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور است، - رییس دانشگاه پیام نور گفت: هریک از واحد های استانی این دانشگاه در شهر های مختلف براساس شعار سال و برنامه ریزی درون سازمانی به تولید محصولات متنوع و مورد نیاز هر شهر می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمد رضا زمانی رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به تغییر و تحول درون سازمانی گفت: یکی از مهم ترین اولویت های این دانشگاه در سال جاری ایجاد یک مسیر علمی و پژوهشی برای همه واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور است، به طوری که از این به بعد هر واحد دانشگاهی به صورت متمرکز یک هدف خاص را دنبال کند.

وی افزود: هریک از واحد های استانی این دانشگاه در شهرهای مختلف براساس شعار سال و برنامه ریزی درون سازمانی به تولید محصولات متنوع و مختلف نیاز هر شهر می پردازد.

زمانی تصریح کرد: در اجرای ساماندهی واحدهای این دانشگاه در سراسر کشور هر یک از آنها بر اساس اقلیم و محصول اصلی آن منطقه از جغرافیای زیستی خود به تولید می پردازد که نه تنها کار آفرینی می شود بلکه افزایش تولیدات را با کیفیت بالا در پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات مورد نیاز هر شهر و استان در واحد های دانشگاه پیام نور تولید می شود

محصولات مورد نیاز هر شهر و استان در واحد های دانشگاه پیام نور تولید می شود