مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 18:052019-05-25دانش

دانشکده پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران افتتاح شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران در واحد رودهن را افتتاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس و اعضای هیأت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز به منظور حضور در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و برگزاری جلسه هیأت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی به رودهن سفر کردند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با حضور در یادمان شهید گمنام آرمیده در این واحد دانشگاهی به مقام رفیع شهدای دفاع مقدس و جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

دکتر طهرانچی سپس دانشکده پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در واحد رودهن را افتتاح و از بخش های مختلف این ساختمان 5 طبقه که در مساحت 13 هزار مترمربع بنا شده است، بازدید کرد.

وی همچنین از دستاوردهای پژوهشی و محصولات دانش بنیان مرکز رشد واحدهای فناور واحد رودهن بازدید و با پژوهشگران حاضر در این نمایشگاه گفت وگو کرد.

دکتر طهرانچی در جریان این سفر از ماده ضد باکتری و ضد اشعه ماوراء بنفش برای منسوجات، نانو تایل های نشکن و پنل های سه بعدی شیشه ای، رنگ پودری الکترواستاتیک نانوفناوری آنتی باکتریال، نانو اکسید روی، دستگاه چشم زیر سطح ارائه شده در این نمایشگاه بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران افتتاح شد

دانشکده پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران افتتاح شد