مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 10:302019-05-25دانش

کارگاه جستجوی علمی در پایگاه های استنادی و نرم افزارهای مدیریت منابع برگزار شد


کارگاه جستجوی علمی در پایگاه های استنادی و نرم افزارهای مدیریت منابع از سوی انجمن علمی مهندسی علوم دامی دانشگاه تربیت مدرس با همکاری انجمن علمی صنایع غذایی این دانشگاه برگزار شد.

- کارگاه "جستجوی علمی در پایگاه های استنادی و نرم افزارهای مدیریت منابع" برگزار شد کارگاه "جستجوی علمی در پایگاه های استنادی و نرم افزارهای مدیریت منابع" از سوی انجمن علمی مهندسی علوم دامی دانشگاه تربیت مدرس با همکاری انجمن علمی صنایع غذایی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، دبیر انجمن علمی علوم دامی در این کارگاه گفت: استفاده از نرم افزارهای سازماندهی و مدیریت منابع علمی در مقاطع تحصیلات تکمیلی برای دانشجو از نان شب واجب تر است اما استقبلال بیش از بیست نفر هرگز مورد انتظار ما نبود.

رامین نجفی اظهار کرد: ابتدا ایده ی برگزاری چنین کارگاهی از طرف انجمن علمی صنایع غذایی مطرح شد و درخواست داشتند کار را بصورت مشترک اجرا کنیم.

هرچند مواردی مشابه از برگزاری کارگاه های نرم افزار در رزومه انجمن های علمی مختلف دیده می شود اما اینکه چند نرم افزار پرکاربرد به همراه آموزش استفاده از پایگاه های اطلاعاتی مطرح بصورت همزمان برگزار شود کم سابقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه جستجوی علمی در پایگاه های استنادی و نرم افزارهای مدیریت منابع برگزار شد

کارگاه جستجوی علمی در پایگاه های استنادی و نرم افزارهای مدیریت منابع برگزار شد