مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اردیبهشت 1398 ساعت 13:002019-05-08سياسي

گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در کرمان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: باید با درس گرفتن از مقاومت خرمشهر باید در جبهه های مختلف اقتصادی، سیاسی و تحریم هایی که مورد هجوم هستیم، - مقاومت کنیم و اگر مقاومت در وجود ما نهادینه شود، می توانیم از آرمان های بزرگ انقلاب بیشتر دفاع کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمدمهدی ابوالحسنی امروز 18 اردیبهشت ماه در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان با محوریت سوم خرداد (روز مقاومت، ایثار و پیروزی) اظهار کرد: یکی از پرافتخارترین روزهای مردم ایران در طول تاریخ، آزادسازی خرمشهر و مقاومت بی بدیل مردم این شهر بود.

وی با اشاره به اینکه قریب به یک هزار رزمنده کرمانی در عملیات بیت المقدس مجروح، اسیر و شهید شده اند، افزود: باید در گرامیداشت سالروز این حماسه تلاش کنیم جامعه و به ویژه نسل جوان ما این مقاومت بزرگ را بیشتر بشنوند و بدانند روزگاری برای نجات مرزها و شهرهای کشورمان هزاران جوان جان خود را فدا کرده و مقاومت را در درجه اعلی خود معنا بخشیدند و بدانند امروز می شود در صحنه های دیگر مقاومت کرد.

ابوالحسنی با اشاره به تعابیر کشورهای دیگر از عملیات اعجاب آور آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: باید با درس گرفتن از مقاومت خرمشهر باید در جبهه های مختلف اقتصادی، سیاسی و تحریم هایی که مورد هجوم هستیم، مقاومت کنیم و اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در کرمان

گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در کرمان