مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 20:062019-04-25فرهنگي

استقبال از «دختر شینا» همچنان ادامه داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزای دانشجو، سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 4 تا 14 اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح تا 21عصر در مصلی تهران برپا خواهد بود که دراین دوره 3200 ناشر با 440 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حضور دارند که بدون شک نمایشگاه کتاب .

- گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ساعات پایانی هر روز نمایشگاه کتاب تهران نسبت به معرفی یکی از پرطرفدارترین اثر نمایشگاه اقدام خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزای دانشجو، سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 4 تا 14 اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح تا 21عصر در مصلی تهران برپا خواهد بود که دراین دوره 3200 ناشر با 440 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حضور دارند که بدون شک نمایشگاه کتاب تهران را به بزرگترین محفلی علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی تبدیل کرده است.

بر همین اساس گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ساعات پایانی هر روز نمایشگاه کتاب تهران، نسبت به معرفی یکی از پرطرفدارین کتاب نمایشگاه تهران اقدام خواهد کرد که در ادامه از نظرتان میگذرد: دختر شینا کتاب دختر شینا یکی از آثار سوره مهر با موضوع خاطرات زنان است که با قلمی روان به روایت زندگی قدم خیر محمدی کنعان همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از «دختر شینا» همچنان ادامه داد

استقبال از «دختر شینا» همچنان ادامه داد