مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 17:062019-04-25فرهنگي

صالحی: سیاست وزارت ارشاد استقلال جشنواره جهانی فیلم فجر است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت که برگزاری مستقل این جشنواره طی 4 سال گذشته نشان می دهد سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز (پنجشنبه 5 اردیبشت) در پردیس سینمایی چارسو حضور یافت و در حاشیه این بازدید بیان کرد: بحث استقلال بخش ملی و جهانی جشنواره فیلم فجر چند سالی است که مطرح است و از چهار سال گذشته تاکنون نظرات مخالف و موافقی نسبت به ادغام یا استقلال این دو رویداد وجود دارد.

وی افزود: این که برگزاری مستقل در این چهار سال ادامه یافته، به این معنی است که سیاست وزارت ارشاد این بوده که استقلال بر ادغام ارجح است، بنابراین با نگاه موجود این مسیر برگزاری مستقل تاکنون تعقیب شده و تغییری در آن ایجاد نشده است.

صالحی افزود: مزیت هایی وجود داشته که تاکنون باعث برگزاری مستقل جشنواره جهانی فیلم فجر شده است؛ نخست آن که این جشنواره دبیرخانه ثابت و مستمری داشته که این استمرار به قدرت تکمیل و تکامل انجامیده است.

همچنین جشنواره جهانی فیلم فجر با تمرکز بر حوزه بین الملل، فرصت های جهانی را برای ایران کشف و خط های ارتباطی را در فرهنگ و هنر ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: سیاست وزارت ارشاد استقلال جشنواره جهانی فیلم فجر است

صالحی: سیاست وزارت ارشاد استقلال جشنواره جهانی فیلم فجر است