مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 ساعت 14:402019-04-17سياسي

جشنواره ترویج علم در پایان نامه ها گامی در جهت کاهش شکاف جامعه علمی و مردم


معاون پژوهشی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور گفت: جشنواره ترویج علم در پایان نامه های دانشجویی می تواند شکاف بین جامعه علمی و مردم را کم کند.

- "جشنواره ترویج علم در پایان نامه ها" گامی در جهت کاهش شکاف جامعه علمی و مردم معاون پژوهشی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور گفت: جشنواره ترویج علم در پایان نامه های دانشجویی می تواند شکاف بین جامعه علمی و مردم را کم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اکرم قدیمی امروز در نشست شورای سیاست گذاری دومین جشنواره ترویج علم در پایان نامه های دانشجویی که در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار شد، اظهار کرد: آنچه در این رویداد مورد داوری قرار خواهد گرفت، بیش از آنکه محتوای علمی مطالب ارائه شده باشد، مهارت ارائه دهندگان در ساده سازی مطالب برای مخاطب عام و توان برقراری ارتباط با افراد غیر متخصص است.

وی درباره تاریخچه این جشنواره گفت: جشنواره ترویج علم در پایان نامه های دانشجویی با محوریت پایان نامه های دانشجویی به زبان ساده برگزار می شود.

جامعه ایران در حال ورود به برهه ای از زمان است که بیشتر از هر زمان دیگر به آموزش، همبستگی، توان جمعی و باور به توان علم در حل مسائل نیاز دارد.

تبادل تجربیات و یافته های علمی دانشجویان به زبان ساده برای همگان یکی از کارآمدترین ابزارها برای رسیدن به انگیزه هایی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ترویج علم در پایان نامه ها گامی در جهت کاهش شکاف جامعه علمی و مردم

جشنواره ترویج علم در پایان نامه ها گامی در جهت کاهش شکاف جامعه علمی و مردم