مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 فروردین 1398 ساعت 14:562019-04-15فرهنگي

معرفی چهار سخنران بخش علمی و دانشگاهی جشنواره جهانی فیلم فجر


اسامی چهار نفر از اندیشمندان سینمای جهان که در بخش علمی و دانشگاهی سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر سخنرانی می کنند، اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پروفسور جان هیل استاد دپارتمان هنر های رسانه در رویال هالووی دانشگاه لندن به عنوان سخنران در کارگاه های سیاست گذاری سینمایی در عصر جهانی شدن ، سینما و سایر رسانه ها و جایگاه سینمای ایران در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در بخش علمی و دانشگاهی سی و هفتیمن جشنواره جهانی فیلم فجر حضور خواهد داشت.

وی دکترای خود را از دانشگاه یورک دریافت کرده و از سال 2004 تا 2014 مدیر پژوهش در دپارتمان هنر های رسانه رویال هالووی بوده است.

از میان آثار وی می توان به کتاب رویکرد های انتقادی در مطالعات فیلم (انتشارات دانشگاه آکسفورد) تالیف مشترک با پاملا چرچ گیبسون که توسط علی عامری مهابادی به فارسی ترجمه و توسط انتشارات سوره مهر (1388) منتشر شده است، اشاره کرد.

دیگر مهمان بخش علمی و دانشگاهی سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر پروفسور سویونگ کیم عضو هیات موسس و بنیانگذار چندین جشنواره سینمایی در کره جنوبی است که در کارگاه های سیاست گذاری سینمایی در عصر جهانی شدن ، مطالعات جشنواره سینمایی ، مطالعات سینمای جهان و جایگاه سینمای ایران در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به عنوان سخنران حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی چهار سخنران بخش علمی و دانشگاهی جشنواره جهانی فیلم فجر

معرفی چهار سخنران بخش علمی و دانشگاهی جشنواره جهانی فیلم فجر