مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 ساعت 00:012019-03-20سياسي

به بهانه سیل مازندران در آستانه سال نو سیلِ گردشگر و گردشِ سیل در مازندران!


مازندران یکی از مقاصد سفرهای نوروزی است و در همین دو روز گذشته باوجود اینکه دچار سیلاب در بخش های مرکزی و شرق بود اما با سیل گردشگر نیز مواجه شد؛ - سیف الله فرزانه با بیان اینکه امسال گردشگری مازندران متفاوت از سال های پیش است اظهار می دارد: از دو هفته پیش سفرهای نوروزی هم وطنان را به مقصد مازندران شاهد هستیم، ستاد خدمات سفر استان از 27 اسفندماه فعالیت خود را آغاز کرده است و شواهد نشان از سال پُربار گردشگری دارد.

* ثبت 926 هزار و 668 نفرشب اقامت در مازندران طی 2 روز وی می افزاید: هر چند در ورود به سال نو بارش باران و وقوع سیلاب کام تعداد قابل توجهی از مردم استان را تلخ کرده است اما این شرایط با همت و همدلی مردم و مسؤولان به حالت عادی بازمی گردد.

دبیر ستاد خدمات سفر مازندران می گوید: بسته بودن بسیاری از جاده های اصلی به دلیل ریزش کوه، رانش زمین و برف گیر بودن راه های اصلی و سیل اخیر را در روزهای 27 و 28 اسفندماه داشتیم اما در همین روزها 926 هزار و 668 نفرشب اقامت در مازندران ثبت شده است.

وی ادامه داد: انتظار می رود با بازشدن کامل راه های اصلی و آمادگی بیشتر ستاد خدمات سفر، به نسبت سال گذشته افزایش مسافر را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ناظر عالی ستاد خدمات سفر کشور نیز با حضور در ستاد مازندران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه سیل مازندران در آستانه سال نو سیلِ گردشگر و گردشِ سیل در مازندران!

به بهانه سیل مازندران در آستانه سال نو سیلِ گردشگر و گردشِ سیل در مازندران!