مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اسفند 1397 ساعت 11:502019-03-01پزشكي

تهیه نسخه شهروندی پرونده الکترونیک سلامت


رییس مرکز مدیریت آمار وفناوری اطلاعات وزارت بهداشت با اشاره به آماده بودن پرونده الکترونیک سلامت بخش اعظم مردم ایران گفت: در حال آماده سازی نسخه شهروندی هستیم تا پزشکان و مردم به آن دسترسی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود تارا در یک برنامه رادیویی با اشاره به اقدامات مثبت فنی دولت دوازدهم در زمینه دولت الکترونیک اظهار کرد: از ابتدای طرح تحول اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و دولت الکترونیک یکی از اولویت های برنامه ای در کل کشور است.

وی با اشاره به 170 هزار مرکز سلامت در کشور گفت: از این تعداد 70 مرکز به نظام پرونده سلامت متصل بودند، ولی در یکی دو سال ابتدای طرح تحول سلامت کلیه بیمارستان های دولتی به نظام پرونده الکترونیک متصل شدند.

در سال ها 94 تا 96 حدود 30 هزار مرکز بهداشتی را به این نظام متصل کردیم.

رییس مرکز مدیریت آمار وفناوری اطلاعات وزارت بهداشت با بیان اینکه امروز بخش های موثر مراکز به نظام پرونده الکترونیک ملحق شده اند، تصریح کرد: پرونده الکترونیک شهروندان در قانون برنامه پنجم و ششم یک ابزار برای در اختیار قرار گرفتن مردم نبود؛ بلکه بستری برای دسترسی خدمات سلامت کشور بود.

وی با اعلام اینکه پرونده نظام سلامت از ابتدا قرار بود بستری به منظور تحقق نظام ارجاع و پزشک خانواده باشد، بیان کرد: امروز قسمت عمده جمعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه نسخه شهروندی پرونده الکترونیک سلامت

تهیه نسخه شهروندی پرونده الکترونیک سلامت