مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 17:462019-02-16فرهنگي

بایکوت برنامه «ثریا» در جشنواره جام جم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کیهان نوشت: پنجمین جشنواره جام جم که با هدف انتخاب برترین برنامه ها، برنامه سازان و هنرمندان تلویزیون در یک سال اخیر توسط معاونت سیما برگزار می شود، - با اینکه ثریا ازجمله برنامه های چالشی پربیننده و جریان ساز سیما در سال های اخیر بوده اما در جشنواره جام جم بایکوت شده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کیهان نوشت: پنجمین جشنواره جام جم که با هدف انتخاب برترین برنامه ها، برنامه سازان و هنرمندان تلویزیون در یک سال اخیر توسط معاونت سیما برگزار می شود، به روزهای پایانی داوری خود نزدیک شده و مراسم اختتامیه آن به زودی برگزار خواهد شد.

با این حال، گزینش آثار و افراد در این جشنواره با اما و اگرهایی همراه است.

طوری که مشخص نیست ملاک و معیارهای انتخاب آثار چگونه است.

به طور مثال، در بخش برترین مجری ها، نام بسیاری از چهره های موثر و فعال دیده نمی شود و در مقابل، افرادی که کارشان اصلا به چشم نمی آید، در بین نامزدها هستند!همچنین حذف برخی از برنامه های شاخص سیما طی یک سال اخیر نیز از دیگر شگفتی های این دوره از جشنواره جام جم است.

شاید شگفت انگیزترین مسئله، نبودن برنامه ثریا در هیچ یک از بخش هاست! البته بایکوت ثریا در جشنواره ها و گزینش های سیما، مسبوق به سابقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایکوت برنامه «ثریا» در جشنواره جام جم

بایکوت برنامه «ثریا» در جشنواره جام جم