مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1397 ساعت 14:252018-08-28دانش

نتایج آزمون پذیرش اختصاصی دانشگاه مذاهب اسلامی تا پایان شهریور اعلام می شود


معاون آموزشی دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به برگزاری آزمون اختصاصی پذیرش طلاب شیعه و اهل سنت در این دانشگاه گفت: این آزمون روز گذشته 5 شهریور ماه با استقبال بسیار خوب داوطلبان شیعه و اهل سنت در 6 استان در سه مقطع کارشناسی، - کارشناسی ارشد و دکتری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی،دکتر رضا صابری با ارائه توضیحاتی در خصوص برگزاری این آزمون خاطرنشان کرد: آزمون اختصاصی طلاب شیعه و اهل سنت دانشگاه مذاهب اسلامی امسال با مشارکت بیش از 500 طلبه شیعه و سنی در 6 استان کشور برگزار شد به طوریکه بالغ بر 60 درصد شرکت کنندگان در این آزمون از داوطلبان عزیز اهل سنت بودند و استقبال از آزمون رشد بسیار بیشتری نسبت به سالهای قبل برخوردار بود.

وی افزود: در سال گذشته حدود 320 نفر شرکت کننده داشتیم که امسال بالغ بر 500 نفر از طلاب در این آزمون شرکت کردند و استقبال خوبی از طرف طلاب صورت گرفت و این نشان می دهد که دانشگاه مذاهب اسلامی در این رویکرد جدیدی که برای خود انتخاب کرده می تواند برای تقریب مذاهب اسلامی یک مدل بسیار مقبول باشد و تفکرات وحدت اسلامی را روز به روز در همه استانهای کشور توسعه دهد.

معاون آموزشی دانشگاه مذاهب اسلامی بیان داشت: البته رسالت تقریب مذاهب در حوزه خارج از کشور نیز مقوله جدایی است که فعلا ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج آزمون پذیرش اختصاصی دانشگاه مذاهب اسلامی تا پایان شهریور اعلام می شود

نتایج آزمون پذیرش اختصاصی دانشگاه مذاهب اسلامی تا پایان شهریور اعلام می شود