مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1397 ساعت 14:512018-08-03سياسي

دانشگاه فرهنگیان بهترین ظرفیت برای تقویت علمی معلمان است


امام جمعه بندرعباس، دانشگاه فرهنگیان را بهترین ظرفیت برای تقویت علمی معلمان دانست و گفت: معلمان باید از این ظرفیت نهایت بهره را ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز در خطبه های این هفته شهرستان، با اشاره به 14 مرداد سالروز صدور فرمان مشروطه اظهارداشت: با مطالعه تاریخ مشروطه به جایگاه علما و روحانیت پی خواهیم برد.

وی در ادامه با بیان اینکه منشأ حرکت مشروطه، علما بودند، افزود: مشروطه به امضا رسید و با وجود اینکه قانون نامه خوبی بود، اما یک مشکل بزرگ داشت و آن اینکه مرجعیت دینی در رأس نبودند.

امام جمعه بندرعباس از مرجعیت و اجتهاد عادل به عنوان حلقه مفقوده مشروطه نام برد و تصریح کرد: حفظ و تداوم اسلامیت انقلاب مردم ایران به دلیل حضور پربرکت عادل شجاع در رأس حکومت اسلامی است.

 نعیم آبادی به سالروز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی اشاره و اضافه کرد: حقوق حاکم در جهان کنونی، حقوق به شر است نه حقوق بشر؛ چراکه پرچمداران حقوق بشر سر تا پا دروغ هستند، سه هزار و 200 دروغ گفته اند که اگر تقسیم شود به طور میانگین، روزانه سه تا چهار دروغ گفته اند، پس چگونه می توان به آنان اعتماد کرد، آمریکا هیچ یک از کارهایش اعم از دوستی و رفاقت، تهدید و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان بهترین ظرفیت برای تقویت علمی معلمان است

دانشگاه فرهنگیان بهترین ظرفیت برای تقویت علمی معلمان است