مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 20:412017-03-01ورزشي

دعوت شدگان به اردوی تیم تکواندوی کشورهای اسلامی معرفی شدند


با برگزاری مرحله نخست رقابت های ورود به اردوی تیم های ملی تکواندوی مردان، 25 هوگوپوش توانستند جواز حضور در اردوی تیم ملی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی را کسب نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله نخست رقابت های ورود به اردوی تیم ملی مردان برای حضور در دو رویداد بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی جهان 2017، امروز (چهارشنبه) با مبارزات 110 تکواندوکار در 8 وزن (54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و 87+ کیلوگرم) به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد که در پایان نفرات منتخب برای حضور در نخستین اردوی تیم ملی اعزامی به باز ی های همبستگی کشورهای اسلامی معرفی شدند.

این نفرات می بایست بعدازظهر جمعه (13 اسفندماه) در آکادمی ملی المپیک خود را به سرپرست اردو معرفی کرده و تمرینات نیز از صبح شنبه با انجام تست آمادگی جسمانی آغاز می شود.

با اعلام کادر فنی اسامی نفرات راه یافته به اردو به شرح ذیل می باشد: وزن اول (54- کیلوگرم): مهدی اسحاقی، جعفر خلیل زاده و مهدی محمودی وزن دوم (58- کیلوگرم): محمد گودرزی، جواد امیری و صادق دهقان وزن سوم (63- کیلوگرم): آریان محمدی، مهدی یوسفی و کامران امانلو وزن چهارم (68- کیلوگرم): مهدی غفاری، سیدحسین احسانی، محمد صفایی و مهران قوام وزن پنجم (74


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت شدگان به اردوی تیم تکواندوی کشورهای اسلامی معرفی شدند

دعوت شدگان به اردوی تیم تکواندوی کشورهای اسلامی معرفی شدند