مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 20:252017-03-01فرهنگي

گزارشی از پایان جشنواره فیلم کوتاه «موج کیش»


با برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه «موج کیش» در پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی شریف، نامزدها و برگزیدگان این دوره جشنواره معرفی شدند.

- با برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه موج کیش در پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی شریف، نامزدها و برگزیدگان این دوره جشنواره معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،طبق گزارش رسیده،این مراسم با حضور مدیران و مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش، فیلم سازانی چون پوران درخشنده، محسن امیر یوسفی، مجید برزگر و نیما عباس پور، فیلم سازان حاضر در جشنواره و جمعی از ساکنین جزیره کیش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که شامگاه 10 اسفند ماه برگزار شد، دکتر رضوانی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ضمن خیر مقدم به مهمانان جشنواره به تشریح اهداف کلان و اهمیت برگزاری این جشنواره برای جزیره کیش پرداخت.

وی با اشاره به تاثیر هنر در دنیای امروز گفت: جامعه هنری اگر خوب در جریان مسائل روز قرار بگیرد و اگر از سوی مدیران و مسئولین مورد تکریم و احترام واقع شود، محصول آن تولید آثاری تاثیرگذار و ماندگار خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به موضوعات اصلی جشنواره و نقش مهم فیلم های پندآموز برای آموزش جوانان و تایین مسیر جامعه، توجه به مفهوم اقتصاد مقاومتی را یکی از اولویت های کاربردی جزیره کیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از پایان جشنواره فیلم کوتاه «موج کیش»

گزارشی از پایان جشنواره فیلم کوتاه «موج کیش»