مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 20:202017-03-01حوادث

عاملان «تیراندازی» به مأموران پلیس کرمانشاه دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری دو نفر از عاملان تیراندازی به مأموران پلیس خبر داد و گفت: متهمان سابقه چندین مورد شرارت داشته اند.

- عاملان تیراندازی به مأموران پلیس کرمانشاه دستگیر شدند فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری دو نفر از عاملان تیراندازی به مأموران پلیس خبر داد و گفت: متهمان سابقه چندین مورد شرارت داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رضا شیرزادی اظهار کرد: اکیپی ویژه از مأموران یگان امداد حین گشت زنی در حوالی میدان امام خمینی(ره) به یک دستگاه سواری پراید که به صورت غیر متعارف رانندگی می کرد، مشکوک شده و به راننده خودرو دستور توقف می دهند.

شیرزادی افزود: عوامل انتظامی پس از مشاهده سرپیچی راننده خودرو، به تعقیب وی پرداختند اما پس از طی مسافتی در خیابان های حاشیه شهر، متهم کنترل خودرو را از دست داد و با چند خودروی دیگر برخورد کرد.

وی ادامه داد: در همین حین یکی از متهمان از خودرو پیاده شده و با یک قبضه اسلحه به سمت خودروی پلیس تیراندازی کرد، از این رو مأموران در اقدامی ضربتی پس از محاصره محل، موفق شدند دو نفر از عاملان تیراندازی را دستگیر و در بررسی از خودروی آنها یک قبضه اسلحه کلت کمری و تعدادی فشنگ جنگی کشف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان «تیراندازی» به مأموران پلیس کرمانشاه دستگیر شدند

عاملان «تیراندازی» به مأموران پلیس کرمانشاه دستگیر شدند