مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 20:162017-03-01سياسي

پزشکیان: مگر چه غلطی کرده ایم که دانشجو ما را هو می کند!


نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح برخورد با برهم زنندگان اجتماعات و سخنرانی ها گفت: نمی دانم ما چه غلطی کرده ایم که نمی توانیم با دانشجو حرف زده و او ما را در دانشگاه هو می کند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان امشب در جمع دانشجویان دانشگاه شیراز در نشستی که برای بررسی طرح برخورد با برهم زنندگان اجتماعات و سخنرانی ها در مجلس مطرح شده است، اظهار داشت: نمی دانم ما در این مملکت چکار کرده ایم که نمی توانیم به دانشگاه رفته و با دانشجویان صحبت کنیم، مگر ما چه غلطی کرده ایم که آن ها ما را هو می کنند.

وی با اشاره به اینکه مملکت با بی منطقی درست نمی شود، تصریح کرد: فردی که اجازه صحبت به طرف مقابل خود نمی دهد بی گمان از روی جهل و نادانی این کار را می کند و اگر کسی مدعی حق گویی است باید به طرف مقابل خود نیز اجازه حرف زدن بدهد و کسانی که جسارت ندارند که بگذارند بقیه حرف بزنند، چطور می خواهند افراد را هدایت کنند.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانشجو نور چشم این کشور است، اضافه کرد: مشکلات کشور را نباید گردن این و آن انداخت و ما خودمان باعث بسیاری از مشکلات شده ایم و اینکه امروز نمی توانیم برویم در دانشگاه و با دانشجو رودررو حرف بزنیم، ایراد از ما است و باید ببینیم چه غلطی کرده ایم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکیان: مگر چه غلطی کرده ایم که دانشجو ما را هو می کند!

پزشکیان: مگر چه غلطی کرده ایم که دانشجو ما را هو می کند!