مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 20:152017-03-01پزشكي

دانشجویان علوم پزشکی مروجان ورزش های همگانی باشند


مدیر فنی دومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: دانشجویان علوم پزشکی مروجان ورزش های همگانی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عشرت شاه محمدی در آیین اختتامیه 4 رشته ورزشی دومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سالن همایش مجتمع اقامتی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت خزرآباد ساری، اظهار کرد: خوشبختانه در زمان برگزاری مسابقات 14 رشته ورزشی که تاکنون در مدت 5 روز برگزار شده کوچک ترین مشکل فنی به وجود نیامد و چهارشنبه با برگزاری دوره فینال مسابقات والیبال، اختتامیه آخرین رشته ورزشی این المپیاد برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: از حرفه ای ترین و با تجربه ترین داوران فدراسیون های مختلف ورزشی کشور برای قضاوت در مسابقات این المپیاد استفاده شد.

شاه محمدی گفت: در این المپیاد در رشته بسکتبال 20 تیم از دانشگاه های علوم پزشکی کشور با حضور 100 ورزشکار با برگزاری 56 بازی به صورت دوره ای در مدت 5 روز در سالن ورزشی خزرآباد ساری به رقابت پرداختند.

مدیر فنی این المپیاد اظهار کرد: در مسابقات فوتبال گل کوچک این المپیاد 84 ورزشکار در قالب 21 تیم شرکت کردند که در این مسابقات 58 بازی در مدت 5 روز در سالن علی بن ابی طالب دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان علوم پزشکی مروجان ورزش های همگانی باشند

دانشجویان علوم پزشکی مروجان ورزش های همگانی باشند