مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 19:402017-03-01دانش

برپایی هفته فیلم مستند اجتماعی در 100 دانشگاه کشور


معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری شورای اجتماعی وزارت کشور «هفته فیلم­ های مستند اجتماعی» را از 10 تا 18 اسفندماه در 100 دانشگاه کشور برپا کرده است.

- معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری شورای اجتماعی وزارت کشور هفته فیلم­ های مستند اجتماعی را از 10 تا 18 اسفندماه در 100 دانشگاه کشور برپا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبیرخانه هفته فیلم مستند اجتماعی؛21 فیلم با موضوع ­های طلاق، اعتیاد و .

انتخاب شده­ اند تا در هر دانشگاه بین 4 تا 6 فیلم به نمایش درآید و در برخی دانشگاه ها، جلسات نقد و گفتگو پیرامون محتوا و موضوعات فیلمها با حضور صاحب نظران دانشگاهی و اصحاب هنر برگزار خواهد شد.

فیلم ­ها از میان مهمترین و موفق­ ترین فیلم­ های سالهای اخیر سینمایی مستند ایران انتخاب شده اند و این امید هست که این برنامه گسترده نمایش فیلم مستند در دانشگاه آغازی باشد بر تدارک برنامه ­های نمایش مستند در طول سال و به تناسب فضاها و موضوعاتی تخصصی ­تر در دانشگاه­های کشور.

نام فیلم ­ها عبارتند از: جایی برای زندگی، زنانگی، عادت می­ کنیم و دم صبح (محسن استادعلی)، من می ­خوام شاه بشم (مهدی گنجی)، جدایی (شهرام درخشان)، آهستگی (یاسر خیّر)، جای خالی (کمیل سوهانی)، متهمین دایره بیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی هفته فیلم مستند اجتماعی در 100 دانشگاه کشور

برپایی هفته فیلم مستند اجتماعی در 100 دانشگاه کشور