مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 19:152017-03-01بين الملل

ائتلاف بین المللی: تعداد نیروهای داعش در پایین ترین سطح خود قرار گرفته است


ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا اعلام کرد که داعش 62 درصد از اراضی تحت تصرف خود در عراق و 30 درصد از اراضی تحت تصرف خود در سوریه را از دست داده است و تعداد نیروهای داعش در عراق و سوریه به پایین ترین سطح خود از بیش از دو سال و نیم قبل رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ارم نیوز، یک ژنرال برجسته انگلیسی و معاون فرمانده نیروی ماموریت های مشترک در ائتلاف تحت امر آمریکا گفت که در حملات هوایی ائتلاف به مواضع داعش تا ماه اوت سال گذشته بیش از 45 هزار تن از اعضای داعش کشته شده اند.

رابرت جونز گفت: ما تعداد زیادی از داعشی ها را کشته ایم.

دشمن نمی تواند این فرسایشی را که از آن رنج می برد تحمل کند و بدین ترتیب دشمن اراضی تحت تصرف خود را از دست می دهد و در درگیری ها شکست می خورد.

این مقام انگلیسی افزود: با وجود اینکه نبرد با کنترل بر موصل یا رقه پایان نخواهد یافت اما این امر آغاز پایان کار داعش خواهد بود.

وی تاکید کرد: تعداد نیروهای خارجی که برای پیوستن به داعش سفر می کردند حدود 75 تا 90 درصد کاهش یافته است که علت این کاهش افزایش ممانعت در ورود یا خروج از عراق و سوریه است و همچنین برای آنها مشخص شده است که پیوستن به داعش هیچ جذابیتی ندارد و ماهیت اندیشه های داعش مشخص شده است و برای این افراد تبیین شده که این اندیشه ها دروغ بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف بین المللی: تعداد نیروهای داعش در پایین ترین سطح خود قرار گرفته است

ائتلاف بین المللی: تعداد نیروهای داعش در پایین ترین سطح خود قرار گرفته است