مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 19:002017-03-01اقتصادي

جلسه مشترک وزیر مبارزه با مواد مخدر افغانستان و استاندار فارس+ فیلم


در دیدار وزیر مبارزه با مواد مخدر افغانستان با استاندار فارس ، راهکارهای جلوگیری از ورود اتباع غیر مجاز افغان و کاهش قاچاق مواد مخدر از این کشور به فارس بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مرکز فارس، در جلسه مشترک استاندار فارس و وزیر مبارزه با مواد مخدر افغانستان ضمن تاکید برتحکیم روابط و رفع مشکلات اتباع افغان مقیم فارس برضرورت مقابله جدی با تولید و ترانزیت و قاچاق مواد مخدر تاکید شد.

استاندار فارس در این جلسه با اشاره به نگرانی های ناشی از قاچاق مواد مخدر و ورود غیرمجاز اتباع افغان گفت: انتظار است تدابیری اندیشیده شود که افغانستان سد راه قاچاق مواد مخدر و انسان به ایران شود.

سیدمحمدعلی افشانی افزود: حیف است رابطه برادرانه و دوستانه دو کشور تحت تاثیر افرادی سود جویی که با قاچاق مواد مخدر برای نابودی دیگر انسان ها فعالیت می کنند و سلامت جوامع بشری را به خطر می اندازند قرار بگیرد .

استاندار فارس بر ضرورت هماهنگی ها و اقدام های عملی بیشتر در سطح دوجانبه و بین المللی برای ریشه کنی مواد مخدر تاکید کرد.

افشانی در ادامه به بهره مندی اتباع افغان در استان فارس مانند دیگر نقاط ایران از خدمات آموزش، سوادآموزی، بهداشت و درمان، مسائل حقوقی و بیمه ای اشاره کرد و گفت: حدود 100 هزار تن از اتباع افغان به صورت مجاز در استان فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه مشترک وزیر مبارزه با مواد مخدر افغانستان و استاندار فارس+ فیلم

جلسه مشترک وزیر مبارزه با مواد مخدر افغانستان و استاندار فارس+ فیلم