مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 19:002017-03-01فرهنگي

رمان مصور «جمشید طلوع 2» رونمایی می شود


دومین جلد از سری رمان مصور «آخرین داستان»؛ «جمشید طلوع 2» با حضور محمد چرمشیر و اشکان رهگذر در نخستین روز از دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران رونمایی می شود.

- دومین جلد از سری رمان مصور آخرین داستان ؛ جمشید طلوع 2 با حضور محمد چرمشیر و اشکان رهگذر در نخستین روز از دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم رونمایی از جمشید طلوع 2 نوشته اشکان رهگذر با ویرایشی از محمد چرمشیر در روز یکشنبه پانزدهم اسفندماه در نخستین روز از برگزاری جشنواره دو سالانه پویانمایی تهران با حضور نویسنده و ویرایشگر این رمان مصور ساعت 18 در غرفه استودیو هورخش برگزار می شود.

رمان مصور دوجلدی جمشید طلوع که جلد نخست آن پیش از این در دی ماه امسال رونمایی شد برداشتی آزاد از شاهنامه است که آغاز دوران پادشاهی جمشید را روایت می کند.

دو جلد بعدی این رمان مصور با عنوان جمشید غروب هم با روایت دوران انحطاط پادشاهی جمشید تا پیش از اکران انیمیشن آخرین داستان منتشر خواهد شد.

فائزه سپهرصادقیان، سرپرست تصویرگران و شیوا گل محمدی و داوود دیبا از تصویرگران این رمان مصور هستند.

پایان قصه رمان مصورهای دوران پادشاهی جمشید به آغاز قصه انیمیشن آخرین داستان که اواخر حکومت جمشید تا ابتدای حکومت آفریدون را روایت می کند، پیوند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمان مصور «جمشید طلوع 2» رونمایی می شود

رمان مصور «جمشید طلوع 2» رونمایی می شود