مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 18:552017-03-01فرهنگي

«نوستالژی برای جایی دیگر» / شهید ثالث فراتر از دوران خود بود


«یازدهم اسفند جشنواره ی مرور فیلم های آلمانی سهراب شهید ثالث تحت عنوان "نوستالژی برای جای دیگر" با هنرگردانی رضا حائری با همکاری سفارت آلمان در تهران در سینما تک موزه هنرهای معاصر به کار خود پایان می دهد.

- نوستالژی برای جایی دیگر / شهید ثالث فراتر از دوران خود بود یازدهم اسفند جشنواره ی مرور فیلم های آلمانی سهراب شهید ثالث تحت عنوان "نوستالژی برای جای دیگر" با هنرگردانی رضا حائری با همکاری سفارت آلمان در تهران در سینما تک موزه هنرهای معاصر به کار خود پایان می دهد.

حسین بینایی راد شاعر و روزنامه نگار در ادامه متنی که در اختیار ایسنا گذاشت،نوشت: اسفند ماه امسال علاوه بر خبر خوش کسب اسکار برای فیلم فروشنده ساخته ی اصغر فرهادی، در بردارنده ی رخداد ارزشمند هنری دیگری در حوزه ی سینمای ایران بود.

فیلم های آلمانی سهراب شهید ثالث برای اولین بار در ایران با هنرگردانی رضا حائری، مستند ساز ایرانی، در سینما تک موزه ی هنرهای معاصر به نمایش درآمد.

سهراب شهید ثالث پس از ساختن چندین فیلم کوتاه و مستند در ایران، با ساخت دو فیلم بلند سینمایی طبیعت بی جان و یک اتفاق ساده توانست در محافل سینمایی جهان بویژه فستیوال برلین تحسین و توجه هنردوستان را به زبان سینمایی خود جلب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نوستالژی برای جایی دیگر» / شهید ثالث فراتر از دوران خود بود

«نوستالژی برای جایی دیگر» / شهید ثالث فراتر از دوران خود بود