مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 18:452017-03-01اقتصادي

نرخ 21 درصدی ناباروری در ایران


نرخ ناباروری در ایران براساس برآوردها 21 درصد و در جهان 15 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی خبرگزاری صداوسیما،" مدیرکل حقوقی سازمان ثبت احوال کشور ظهر امروز در نشست سراسری هم اندیشی اجرای قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست که در مشهد برگزار شد، گفت: چند دهه است اهدای جنین و رحم جایگزین، با روش های پیچیده ای انجام می شود که در این راه اگر سازمان بهزیستی به موانع برخورد کند سبب خرید و فروش کودک می شود.

محمدرضا علیان افزود: ثبت احوال رابطه دیرینه با بهزیستی دارد به طوری که 2 تفاهم نامه باهم منعقد کردیم و چندین بار در مجتمع هایی که کودکان ایزوله حضور داشتند شناسنامه هایی صادر کردیم.

او با بیان اینکه شناسنامه به تبعه ایران تعلق می گیرد، گفت: ماده 976 قانون مدنی برای صدور شناسنامه 2 اصل خاک و خون را در نظر می گیرد و در برخی پرونده ها که نشانه های خون وجود ندارد ما متوصل به اصل به خاک می شویم و به فرد شناسنامه می دهیم.

مدیرکل حقوقی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه ما بانک اطلاعاتی سببی و نسبی داریم که در آینده نه چندان دور تکمیل می شود، گفت: ما می توانیم بر اساس این بانک طبقات بعدی اعضای خانواده و فامیل کودک را مشخص کنیم و در اختیار بهزیستی قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ 21 درصدی ناباروری در ایران

نرخ 21 درصدی ناباروری در ایران