مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 17:552017-03-01پزشكي

مسیرهای توزیع قرص برنج مدیریت شود


نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر مدیریت مسیرهای توزیع قرص برنج، گفت: بسیاری از سموم غیراستاندارد در بازار از مجاری غیررسمی وارد کشور می شود که باید به نحوی مدیریت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین قربانی ، نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در واکنش به افزایش مرگ و میر بر اثر مسمومیت قرص برنج نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به عوارض قرص برنج در حوزه سلامت، اداره مبارزه با سموم آفات بخشنامه ای ابلاغ کرد تا این سم از مسیرهای خاص توزیع شود و الزاماً در اختیار کسانی قرار گیرد که نیاز به این سموم دارند.

وی با بیان این که بخشنامه مذکور بسیار مناسب و در راستای مدیریت مصرف قرص برنج است، افزود: قرص برنج سمی برای مبارزه با آفات برنج است اما متأسفانه برخی افراد از این سم در راه های نامطلوب استفاده می کنند.

نماینده مردم آستانه در مجلس با تأکید بر افزایش آگاهی مردم در خصوص کاربردهای این سموم، گفت: محدودیت فروش این سم اقدامی مناسب است، چون این سم مقداری سیانور در خود دارد که بسیار خطرناک تلقی می شود.

قربانی با بیان این که دامنه محدودیت استفاده از این سم می تواند گسترش یابد، یادآور شد: این سم تنها باید در دسترس افرادی که نیاز دارند قرار گیرد البته بسیاری از سموم غیر استاندارد دیگر در باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای توزیع قرص برنج مدیریت شود

مسیرهای توزیع قرص برنج مدیریت شود