مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 17:302017-03-01پزشكي

اعطای گواهینامه ریشه کنی فلج اطفال به ایران/پوشش کامل واکسیناسیون در کشور


رییس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: ایران با تولیدات با کیفیت و ایمنی بسیار بالای واکسن فلج اطفال موسسه رازی و نیز پوشش دهی صددرصدی در سطح کشور توسط وزارت بهداشت، - موفق به دریافت گواهینامه ریشه کنی فلج اطفال از سازمان بهداشت جهانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمید کهرام با اشاره به اینکه ایران با تولید واکسن های فلج اطفال تولیدشده توسط موسسه رازی موفق به دریافت گواهینامه ریشه کنی فلج اطفال از سوی سازمان جهانی بهداشت شده است، اظهار کرد: در حال حاضر پوشش واکسیناسیون فلج اطفال در کشور به صد در صد رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه این موضوع توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تایید رسیده است، افزود: واکسیناسیون فلج اطفال بصورت گسترده برای کودکان با استفاده از واکسن های با کیفیت موسسه رازی به عنوان تنها تولیدکننده این واکسن در خاورمیانه، انجام شده است.

رییس موسسه رازی با بیان اینکه پوشش واکسیناسیون در کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی 30 درصد بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تولید این واکسن ها توسط موسسه رازی، به پوشش صد در صدی در این حوزه رسیده ایم.

وی گفت: در حال حاضر گزارشی از مرگ کودکان در اثر ابتلا به سرخک، کزاز نوزادی، سیاه سرفه و فلج اطفال نداریم و این در حالی است که در سال های قبل از انقلاب در کشور سالانه 120


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای گواهینامه ریشه کنی فلج اطفال به ایران/پوشش کامل واکسیناسیون در کشور

اعطای گواهینامه ریشه کنی فلج اطفال به ایران/پوشش کامل واکسیناسیون در کشور