مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 17:002017-03-01اجتماعي

معرفی فروشندگان گونه های حیات وحش در سایت دیوار به مراجع قضایی


رییس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: 5 نفر از کسانی که در فضای مجازی و سایت دیوار اقدام به فروش گونه های حیات وحش می کردند با اعلام مردم از طریق سامانه 1540 و ورود یگان حفاظت محیط زیست استان همدان به مراجع قضایی معرفی شدند.

- رییس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان خبر داد معرفی فروشندگان گونه های حیات وحش در سایت دیوار به مراجع قضایی رییس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: 5 نفر از کسانی که در فضای مجازی و سایت دیوار اقدام به فروش گونه های حیات وحش می کردند با اعلام مردم از طریق سامانه 1540 و ورود یگان حفاظت محیط زیست استان همدان به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، عزیز قیاسی با اعلام این خبر افزود: از این افراد 80 قطعه سهره، 4 سر خرگوش، یک قطعه طرقه و یک بتانه سنجاب کشف و ضبط شد.

قیاسی ادامه داد: 6 قطعه سهره تلف شده نیز از این افراد ضبط شد که تحت رسیدگی مراجع قضایی قرار دارد و متخلفان به پرداخت ضرر و زیان محیط زیست محکوم می شوند.

وی اضافه کرد: این متخلفان در شهرستان های نهاوند، تویسرکان و رزن اقدام به فروش غیرقانونی جانوران وحشی می کردند که ضمن توقیف وحوش مربوطه، نسبت به معرفی متخلفان به مراجع قضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فروشندگان گونه های حیات وحش در سایت دیوار به مراجع قضایی

معرفی فروشندگان گونه های حیات وحش در سایت دیوار به مراجع قضایی