مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 16:102017-03-01فناوري

راه اندازی پنجره واحد آموزش مهارت فناوری اطلاعات و ارتباطات


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: اداره کل فنی و حرفه ای استان زنجان «پنجره واحد آموزش مهارت فناوری اطلاعات و ارتباطات استان» راه اندازی می کند.

- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: اداره کل فنی و حرفه ای استان زنجان پنجره واحد آموزش مهارت فناوری اطلاعات و ارتباطات استان راه اندازی می کند.

محمدرضا انصاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با مطالعات صورت گرفته در حوزه های مختلف، اداره کل فنی و حرفه ای استان زنجان با راه اندازی مرکز تخصصی آموزش فناوری اطلاعات درصدد است برای اولین بار در کشور پنجره واحد آموزش مهارت فناوری اطلاعات و ارتباطات استان را در قالب فیزیکی و الکترونیکی راه اندازی کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با تأکید بر این که آموزش های مهارتی در استان مبتنی بر نیاز بازار کار و فرصت های سرمایه گذاری ارائه می شود، تصریح کرد: از آنجایی که بهبود فضای آموزش مهارت در کشور از اولویت های اصلی برنامه های آموزشی دولت در سطح ملی و استانی است و با توجه به جهت گیری های مهم استان و تبدیل شدن به قطب برق، الکترونیک و آی تی کشور، طرح اجرایی پنجره واحد آموزش مهارت فناوری اطلاعات و ارتباطات استان ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پنجره واحد آموزش مهارت فناوری اطلاعات و ارتباطات

راه اندازی پنجره واحد آموزش مهارت فناوری اطلاعات و ارتباطات