مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 16:102017-03-01حوادث

عاملان تیر اندازی به مأموران پلیس دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری دو نفر از عاملان تیراندازی به مأموران پلیس خبر داد و گفت: متهمان سابقه چندین مورد شرارت داشته اند و بلآخره با هوشیاری ماموران پلیس به دام افتادند.

- " مرکز کرمانشاه، سرهنگ "رضا شیرزادی" عنوان کرد: اکیپی ویژه از ماموران یگان امداد حین گشت زنی در حوالی میدان امام خمینی(ره) به یک دستگاه سواری پراید که به صورت غیر متعارف رانندگی می کرد، مشکوک شده و به راننده خودرو دستور توقف می دهند.

سرهنگ شیرزادی افزود: عوامل انتظامی پس از مشاهده سرپیچی راننده خودرو، به تعقیب وی پرداختند اما پس از طی مسافتی در خیابان های حاشیه شهر، متهم کنترل خودرو را از دست داد و با چند خودروی دیگر برخورد کرد.

وی ادامه داد: در همین حین یکی از متهمان از خودرو پیاده و با یک قبضه اسلحه به سمت خودروی پلیس تیر اندازی تیراندازی کرد، لذا مأموران در اقدامی ضربتی پس از محاصره محل، موفق شدند دو نفر از عاملان تیر اندازی را دستگیر و در بررسی از خودروی آنها یک قبضه اسلحه کلت کمری و تعدادی فشنگ جنگی کشف کنند.

سرهنگ شیرزادی در پایان با اشاره به اینکه متهمان حدودا 20 سال سن دارند، گفت: دستگیر شدگان سابقه چند مورد شرارت داشته اند و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، همچنین کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی برای دستگیری نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان تیر اندازی به مأموران پلیس دستگیر شدند

عاملان تیر اندازی به مأموران پلیس دستگیر شدند