مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 16:112017-03-01اجتماعي

قوانین بروکراسی اداری مانع توسعه گردشگری است


امروزه انتظارات مردم از شهرداریها بیشتر شده و به همان نسبت دستگاههای دولتی انتظار بیشتری را طلب می کنند که می توان گفت شهرداری ها امروزه متولی دستگاههای اجرایی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، تاجیک, شهردار شمشک در همایش جامع گردشگری ایران با اشاره به اینکه بیش از 70درصد مردم در شهرها زندگی می کنند گفت: امروزه متولیان گردشگری در شهرها شهرداری ها هستند.

تاجیک افزود:امروزه انتظارات مردم از شهرداریها بیشتر شده و به همان نسبت دستگاههای دولتی انتظار بیشتری را طلب می کنند که می توان گفت شهرداری ها امروزه متولی دستگاههای اجرایی هستند.

وی با بیان اینکه اکثر شهرهای کشور زیر ساخت لازم برای گردشگری ندارند تصریح کرد:امروزه گردشگری ما گردشگری شهری است و عمدتا مسئولیت گردشگری بر عهده شهرداری است.

وی قوانین بروکراسی اداری را مانع توسعه گردشگری بیان کردو گفت: باید با تسهیل قوانین گام های مثبت و موثر جهت پویایی صنعت گردشگری برداریم.

تاجیک با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی در گردشگری یعنی شفاف سازی،برون سپاری و حذف نظام بروکراسی است و اجازه دهیم سرمایه گذاران در جاهای مختلف ورود کنند تا اشتغال ایجادشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین بروکراسی اداری مانع توسعه گردشگری است

قوانین بروکراسی اداری مانع توسعه گردشگری است