مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 16:102017-03-01اجتماعي

کاشت 3 میلیون نهال در شهر تهران


رییس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران در نشست مسئولین محیط زیست مناطق 22 گانه شهر تهران در شهرداری منطقه 11؛ از کاشت 3میلیون نهال طی ماه اسفند در طرح استقبال از بهار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پانزدهمین نشست مسئولین محیط زیست مناطق شهرداری تهران با حضور مسئولین محیط زیست مناطق 22 گانه شهر تهران به میزبانی شهرداری منطقه 11برگزار و از برنامه های مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران برای استقبال از بهار رونمایی شد.

محمد مهدی گلمکانی، رییس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران درارتباط با برنامه های این مرکز در شهر تهران گفت: با همکاری شهروندان و فعالین محیط زیست و قرارگاه امام رضا(ع) 3 میلیون نهال در شهر تهران از 5 تا 20 اسفند کاشته می شود.

گلمکانی افزود: برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع درختکاری و لیگ درختکاری با هدف تشویق وترغیب شهروندان به مشارکت در کاشت نهال از جمله برنامه های پیش بینی شده در طرح کاشت نهال در شهر تهران است.

وی همچنین در ارتباط با سایر برنامه های شهرداری تهران در آستانه بهار افزود: درنظر داریم باهمکاری مناطق 22 گانه شهر تهران طرح" کوچه تازه با شعار شهر تازه"را تا پایان سال اجرا کنیم و با مشارکت و همراهی ساکنان محلات شهر تهران در هر منطقه یک کوچه که دارای مشکلات زیست محیطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 3 میلیون نهال در شهر تهران

کاشت 3 میلیون نهال در شهر تهران