مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 15:352017-03-01اجتماعي

سفر سالانه 25 میلیون نفر با خطوط ریلی در کشور


سالانه 25 میلیون نفر از خطوط ریلی برای مسافرت استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما "مرکزخلیج فارس؛ فرمانده پلیس راه آهن کشور امروز در بندرعباس گفت : بواسطه امنیت خوب و پایدار توسط پلیس ، سالانه 25میلیون نفر در کشور برای مسافرت های دور و نزدیک از 11هزار کیلومترخطوط ریلی استفاده می کنند.

سردار علیرضا اکبرشاهی افزود : در راستای طرح های نوروزی ، امسال خطوط ریلی از افراد کارتون خواب و معتادان حاشیه آن پاکسازی می شوند.

وی ، هدف اجرای این طرح را بالا بردن ضریب امنیت خطوط راه آهن در تعطیلات نوروز و ایمنی هرچه بیشتر جان ومال مسافران دراین مدت عنوان کرد وگفت : با این اقدام امینت و رضایت خاطر بیشتری از مسافرت با قطار خواهند داشت.

فرمانده پلیس راه آهن کشور افزود : میزان سرقت ها امسال در حوزه ریلی 19 درصد کاهش یافته که نشان دهنده موفق بودن طرح های اجرا شده در این زمینه است.

اکبرشاهی گفت: همچنین درزمینه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر امسال میزان کشف کالای قاچاق در حوزه ماموریتی این پلیس 115 درصد از نظر ریالی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: در زمینه مبارزه با مواد مخدر هرچند از تعداد پرونده ها کاسته شده ولی میزان کشفیات 35 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر سالانه 25 میلیون نفر با خطوط ریلی در کشور

سفر سالانه 25 میلیون نفر با خطوط ریلی در کشور