مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 15:302017-03-01حوادث

طرح مشترک پلیس راه و راهداری استان برای کاهش شدت حوادث واژگونی


راههای استان با اجرای طرح کاهش شدت حوادث واژگونی برای سفرهای نوروزی ایمن تر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز کرمانشاه، سرهنگ "فضل الله شیری"در تشریح این طرح گفت: پلیس راه و راهداری استان هم اکنون در حال اجرای طرحی مشترک هستند که تا حدودی می تواند عوامل تشدید کننده حوادث ترافیکی از نوع واژگونی را حذف و یا ایمن سازی کند.

وی خاطرنشان کرد: حدود 32 در صد از تصادفات استان از نوع واژگونی یعنی با دخالت یک وسیله نقلیه روی می دهد که تجزیه و تحلیل کارشناسان دو ارگان بر این است که در این نوع از سوانح دو حادثه متوالی روی می دهد، حادثه اول خروج خودرو از جاده و حالت تعادل اولیه است و حادثه دوم واژگونی یا برخورد با عوامل تشدید کننده ای مانند دیواره و چاله پلها، سقوط از پرتگاه ها و برخورد به نوک گاردریل ها است.

این مقام انتظامی افزود: در جلسات مشترک به این نتیجه رسیدیم که می توان با اجرای راهکارهای کم هزینه، کوتاه مدت و زود بازده، مقداری از این عوامل تشدید کننده را شناسایی و ایمن سازی یا حذف کنیم.

وی ضمن تشکر از راهداری استان و شهرستان ها در اجرای این طرح عنوان کرد: در دو هفته اخیر 10تیم کارشناسی مشترک به سطح تمام راههای اصلی، فرعی و روستایی استان اعزام شده اند و تا کنون موفق به شناسایی و تشخیص موردی بیش از 300 عامل تشدید کننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مشترک پلیس راه و راهداری استان برای کاهش شدت حوادث واژگونی

طرح مشترک پلیس راه و راهداری استان برای کاهش شدت حوادث واژگونی