مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 14:502017-03-01دانش

بهره برداری از مراکز تولیدی و کارگاهی دانشکده سما بندرعباس


با حضور رییس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی تعدادی از مراکز تولیدی و کارگاهی در دانشکده سما بندرعباس به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان سما با حضور در آموزشکده سما بندرعباس در بازدید از امکانات و تجهیزات این دانشکده گفت: امروز از چند مرکز تولیدی و کارگاهی در این دانشکده افتتاح کردیم که به نوبه خود بسیار ارزشمند و بزرگ بود.

سید احمد زرهانی دانشکده سما بندرعباس را یکی از بهترین و توسعه یافته ترین دانشکده های سمای کشور دانست و عنوان کرد: بدون شک مدیریت خوب و تصمیم گیری های سازنده در این استان توانسته راه بالندگی را به روی طالبان علم و دانش بگشاید.

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در حاشیه این بازدیدها و افتتاحیه ها گفت: این دانشکده با زیربنای مربع فضای آموزشی، فرهنگی، رفاهی و دانشجویی با حدود 4 هزار دانشجو، 29 کارمند رسمی و 8 عضو هیئت علمی و تعداد 15 رشته دارد که توانسته خدمات ارزشمندی را در حوزه تعلیم و تربیت نیروی انسانی کارآمد ایفا کند.

مهدی دسینه گفت: افتتاح مجموعه آزمایشگاهی برق و الکترونیک و مجموعه کارگاه های طراحی دوخت ازجمله مهم ترین برنامه هایی بودند که با تلاش همه همکاران به سرانجام رسید و امیدواریم بتوانیم با طراحی و دوخت مدارس بندرعباس و دوخت لباس های بومی هرمزگان نقش مهمی را در اعتلای فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مراکز تولیدی و کارگاهی دانشکده سما بندرعباس

بهره برداری از مراکز تولیدی و کارگاهی دانشکده سما بندرعباس