مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 12:162017-03-01دانش

میزبانی دانشگاه امیرکبیر از نهمین مدرسه زمستانی هندسه محاسباتی


نهمین مدرسه زمستانی هندسه محاسباتی که از روز یکشنبه، 8 اسفندماه در دانشگاه امیرکبیر آغاز به کار کرده، پذیرای دانشجویان و استادان ایرانی و خارجی در این رشته تخصصی است.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر نهمین مدرسه زمستانی هندسه محاسباتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره جزییات برگزاری این رویداد آموزشی کاربردی بیان داشت: این مدرسه در واقع یک ترم کوتاه تحصیلی 10 روزه است که سه نفر از استادان خارجی و تعداد زیادی استادان ایرانی به آموزش مطالب مقدماتی و پیشرفته و جدیدترین مباحث روز هندسه محاسباتی خواهند پرداخت.

علی محدث خراسانی افزود: نهمین مدرسه زمستانی هندسه محاسباتی از روز یکشنبه، هشتم اسفندماه در محل دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر گشایش یافته است که در سه روز اول، استادان مطرح رشته هندسه محاسباتی از دانشگاه های صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف، الزهرا (س)، خوارزمی، یزد و زنجان، مطالب مقدماتی هندسه محاسباتی را ارائه کردند.

وی اظهار داشت: از امروز، 11 اسفندماه تا روز نهایی مدرسه زمستانی (16 اسفندماه)، آموزش مطالب پیشرفته توسط استادان خارجی آغاز شده است و مایک بوخین Maike Buchin از دانشگاه روهر آلمان، جف اریکسون Jeff Erickson از دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی دانشگاه امیرکبیر از نهمین مدرسه زمستانی هندسه محاسباتی

میزبانی دانشگاه امیرکبیر از نهمین مدرسه زمستانی هندسه محاسباتی