مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 12:052017-03-01دانش

«جذب نخبگان» و «رفع نیازهای صنعت» دو برنامه دانشگاه آزاد در سال 96


رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی از جذب نخبگان در این دانشگاه خبر داد و گفت: بر اساس برنامه های جدید این دانشگاه قرار است به منظور ارتقای کیفی تحقیقات دانشگاهی پروژه های دانشجویان این دانشگاه به گونه ای تعریف شود که منجر به رفع نیازهای کشور شود.

- جذب نخبگان و رفع نیازهای صنعت دو برنامه دانشگاه آزاد در سال 96 رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی از جذب نخبگان در این دانشگاه خبر داد و گفت: بر اساس برنامه های جدید این دانشگاه قرار است به منظور ارتقای کیفی تحقیقات دانشگاهی پروژه های دانشجویان این دانشگاه به گونه ای تعریف شود که منجر به رفع نیازهای کشور شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر ولایتی امروز در اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری ، ایران را کشور ایمان و علم توصیفو اظهار کرد: هیچ کشوری را نمی شناسم که عمق علم و ایمان آن به اندازه ایران باشد.

وی بسیج را یک نهاد مردمی و برخواسته از خواست مردم دانست و یادآور شد: اگر بسیج نبود قطعا سال های سخت و پرفراز و نشیب بعد از انقلاب اسلامی را نمی توانستیم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد همانند بسیج برخواسته از نیاز مردم است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه، دانشگاه دولتی است و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جذب نخبگان» و «رفع نیازهای صنعت» دو برنامه دانشگاه آزاد در سال 96

«جذب نخبگان» و «رفع نیازهای صنعت» دو برنامه دانشگاه آزاد در سال 96