مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 11:112017-03-01دانش

تصویب بخش های دیگری از سند محصولات فرهنگی در ستاد نقشه جامع علمی


قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور گفت: مصوبات جلسات ستاد نقشه در سال 95 به لحاظ کیفی پربار بود، پیشبرد بخش مهمی از سند ملی نوآوری و محصولات فرهنگی و فناوری نرم از جمله این دستاوردهاست.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه 92 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، روز سه شنبه 10 اسفند ماه به ریاست محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

منصور کبگانیان، قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با اشاره به مصوبات جلسات ستاد راهبری نقشه علمی کشور در سال 95 گفت: مصوبات جلسات ستاد در سال 95 به لحاظ کیفی پربار بوده که پیشبرد بخش مهمی از سند ملی نوآوری و محصولات فرهنگی و فناوری نرم از جمله این دستاوردهاست.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیر کبیر با اشاره به تصویب 6 راهبرد محصولات فرهنگی و فناوری های نرم افزود: در نشست امروز نیز 2 راهبرد کلان هفت و هشت این سند به تصویب اعضاء رسید.

قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور ضمن تشریح راهبرد هفتم سند محصولات فرهنگی و فناوری های نرم، بهبود فضای بازار مصرف صنایع و محصولات فرهنگی بومی و فناوری های نرم داخلی را از جمله اهداف آن ذکر کرد و ادامه داد: ضعف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بخش های دیگری از سند محصولات فرهنگی در ستاد نقشه جامع علمی

تصویب بخش های دیگری از سند محصولات فرهنگی در ستاد نقشه جامع علمی