مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 10:562017-03-01دانش

اعلام زمان اعزام کاروان های دانشجویی راهیان نور کردستان


طبق زمانبدی اعلام شده برای اعزام کاروان های دانشجویی راهیان نور کردستان، کاروان اول(ویژه برادران) 10 اسفندماه, کاروان دوم(ویژه خواهران) 14 اسفند، - کاروان سوم(ویژه برادران) 18 اسفند و آخرین کاروان که ویژه خواهران است 20 اسفندماه از سنندج به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، افراد شرکت کننده در اردوی راهیان نور از 10 اسفند تا 24 اسفند در قالب دو کاروان برادران و دو کاروان خواهران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

دانشجویان کاروان اول(ویژه برادران) 10 اسفندماه، کاروان دوم(ویژه خواهران) 14 اسفند، کاروان سوم(ویژه برادران) 18 اسفند و آخرین کاروان که ویژه خواهران است 20 اسفندماه از سنندج به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

ثبت نام اردوی راهیان نور ویژه دانشجویان استان کردستان از 16 دی ماه تا 10 اسفند ماه ادامه دارد و تمام دانشجویان دانشگاه های استان کردستان می توانند برای حضور در این اردو ثبت نام کنند.

دانشجویان علاقه مند می توانند برای ثبت نام در این اردو به دفاتر بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه های استان کردستان مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان اعزام کاروان های دانشجویی راهیان نور کردستان

اعلام زمان اعزام کاروان های دانشجویی راهیان نور کردستان