مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 09:462017-03-01دانش

منوری در گفت وگو با فارس مطرح کرد تشریح دستاوردهای جشنواره جهادگران علم و فناوری


مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اشاره به دستاوردهای جشنواره جهادگران علم و فناوری گفت: در دو روز برگزاری این جشنواره در مجموع 11 محصول دانش بنیان و تجاری شده یا در آستانه تجاری سازی شدن رونمایی شد.

- حسین منوری مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه " در مورد برگزاری چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری با اشاره به نتایج و دستاوردهای آن اظهار داشت: در این جشنواره که با همکاری سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور و دانشگاه آزاد اسلامی در محل دائمی نمایشگاه اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد مقامات کشوری و لشکری و همچنین مراجعان و دانشجویان از اختراعات و ابتکارات بیش از 300 مبتکر که در قالب 290 طرح ارائه شده بود بازدید کردند.

وی بیان کرد: در دو روز برگزاری این جشنواره در مجموع 11 محصول دانش بنیان و تجاری شده یا در آستانه تجاری سازی شدن رونمایی شد.

منوری اضافه کرد: علاوه بر رییس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان این دانشگاه و مقامات سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری، سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه، محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، سورنا ستاری معاون علمی و پژوهشی رییس جمهور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منوری در گفت وگو با فارس مطرح کرد تشریح دستاوردهای جشنواره جهادگران علم و فناوری

منوری در گفت وگو با فارس مطرح کرد تشریح دستاوردهای جشنواره جهادگران علم و فناوری