مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 11:162017-02-28فرهنگي

اجرای نمایش ترن با تقدیر از بازیگر فیلم برگزیده اسکار


اجرای شب گذشته نمایش ترن به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ با پخش صدای مراسم اسکار و اعطای لوح تقدیر به فرید سجادی حسینی همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینما و تئاتر "، نمایش ترن به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ هر شب در تالار اصلی تئاتر شهر برگزار می شود.

اجرای شب گذشته این نمایش با صحبت های حمیدرضا آذرنگ و پخش صدای مراسم اسکار و اعطای لوح تقدیر از سوی مدیریت تئاتر شهر به فرید سجادی حسینی بازیگر این نمایش و فیلم فروشنده اهدا شد.

آذرنگ در صحبت های خود از مخاطبینی که با همه سختی شب عید خود را برای تماشای نمایش به تئاتر شهر می رسانند تشکر کرد و گفت: ما متأسفانه در سال هایی زندگی می کنیم که لحظه به لحظه آن سوگ ها و اتفاقات زیاد غیر منتظره کاممان را تلخ و ویرانمان می کند.

وی همچنین افزود: متأسفم که آنقدر به این لحظه ها عادت کرده ایم که یادمان می رود یک افرادی در این وانفسا هستند که حضورشان حالمان را خوب می کند و نمونه اینها فرید سجادی حسینی بازیگر فیلم برگزیده اسکار است.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/OYSD9L نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش ترن با تقدیر از بازیگر فیلم برگزیده اسکار

اجرای نمایش ترن با تقدیر از بازیگر فیلم برگزیده اسکار