مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 11:102017-02-28سياسي

درخواست جامعه پزشکان متخصص داخلی از وزیر بهداشت


اعضای شورای هماهنگی جامعه پزشکان متخصص داخلی با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت، پنج درخواست خود را مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن نامه جامعه پزشکان متخصص داخلی خطاب به وزیر بهداشت آمده است: جناب آقای دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیرمحترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران باسلام احتراما، اینجانبان اعضاء شورای هماهنگی جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران از آن مقام محترم در خواست داریم که: 1- در کلیه جلسات مربوط به متخصصین داخلی اعم از تصمیم گیری در مورد شرح وظائف، کریکولوم آموزشی، جایگاه پزشک متخصص داخلی در طرح های مختلف و .

با توجه به عدم اشراف کامل حاضرین در جلسات به شرح وظائف و توانمندی های متخصصین داخلی که خدمات تخصصی بهداشتی و درمانی را در سطح کشور به آحاد جامعه با هزینه کم و کیفیت بالا و بدون درخواست نابجای اقدامات تشخیصی درمانی ارائه می دهند، شایسته است نماینده جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران نیز حضور داشته باشد.

شایان ذکر است که حضور همکاران فوق تخصص رشته های داخلی که زمینه کاری محدودتری از متخصصین داخلی دارند، می تواند منجر به تصمیم گیری های بدون توجه به واقعیات طب کشور شود.

2- متخصصین گروه داخلی با توجه به اشراف کامل به طب، به عنوان اولین خط ارجاع از پزشک خانواده می توانند بهترین کارایی را در جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جامعه پزشکان متخصص داخلی از وزیر بهداشت

درخواست جامعه پزشکان متخصص داخلی از وزیر بهداشت