مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 11:002017-02-28ورزشي

شکری: آشنا نبودن به قوانین بین المللی سبب جریمه های کلان می شود


رییس انجمن علمی حقوق ورزشی ایران معتقد است ناآشنایی فدراسیون ها و باشگاه ها با ضوابط و قوانین بین المللی منجر به جریمه های کلان فدراسیون ها از سوی فدراسیون جهانی شده است.

- دکتر نادر شکری در گفت وگو با ایسنا، در حاشیه برگزاری اولین دوره بازاریابی بین المللی ورزشی، اظهار کرد: متاسفانه یکی از موضوعات حاکم بر قراردادهای ورزشی این است که به دلیل ناآشنایی فدراسیون ها و باشگاه ها با قوانین و مقررات بین المللی قریب به اتفاق منجر به دعاوی فدراسیون ها با فدراسیون های بین المللی می شود که یکی از مهم ترین موضوعات در این خصوص نا آشنایی مربیان، مدیران و ورزشکاران با علم حداقلی حقوق ورزشی است.

او ادامه داد: بدون شک اگر مربیان ما و حتی مدیران باشگاه ها و فدراسیون ها آشنایی کاربردی با علم حقوق ورزشی داشته باشند کم تر دچار مشکلات در این زمینه می شوند.

البته قرار نیست که ما آن ها را با دانش قراردادها آشنا کنیم، بلکه به دنبال این هستیم تا با آشنایی نسبی آن ها با موضوعات حقوق ورزشی، دعاوی که بین باشگاه ها و فدراسیون های بین المللی ایجاد می شود را کاهش دهیم.

شکری در ادامه صحبت هایش خاطرنشان کرد: عموما قراردادهایی که در باشگاه ها و فدراسیون ها با بازیکنان منعقد می شود یا جنبه داخلی دارد که معمولا سعی می شود حقوق ورزشکاران تضمین شود و یا جنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکری: آشنا نبودن به قوانین بین المللی سبب جریمه های کلان می شود

شکری: آشنا نبودن به قوانین بین المللی سبب جریمه های کلان می شود