مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 10:502017-02-28بين الملل

ژان ماری لوپن 5 هزار یورو جریمه شد


پدر نامزد راست های افراطی در انتخابات ریاست جمهوری آتی فرانسه پس از شکست در دادگاه تجدیدنظر خود در پرونده ای به پرداخت 5 هزار یورو جریمه محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، ژان ماری لوپن، پدر مارین لوپن، نامزد راست های افراطی فرانسه در انتخابات آتی این کشور در پرونده ای به اتهام توصیف اقلیت کولی ها با عنوان "بدبوها" به پرداخت این جریمه محکوم شد.

دادگاه این سیاستمدار 88 ساله را به جرائم مرتبط با نفرت و بیانات نژادپرستانه در جریان کنفرانس خبری خود طی سال 2013 محکوم کرده است.

لوپن در آن زمان گفته بود: به نظر می رسد که شما با چند صد هزار "کولی آزاردهنده بوگندو" در جامعه مشکل دارید.

این نهمین باری بود که لوپن به زیرسوال بردن هولوکاست شهره است در چنین پرونده ای و به دلیل بیان توهین هایی عجیب محکوم می شود.

با این حال وی پیش از این در جلسه ای از دادگاه عنوان کرده بود: من به بیان اظهارات این چنینی ام ادامه می دهم چراکه این طرز تفکر من است.

اقلیت کولی ها که اکثرا اصالتی بلغارستانی و رومانیایی دارند معمولا در فرانسه به دلیل متهم شدن به افزایش جرائم منفور شمرده می شوند.

این حکم در حالی اعلام شده است که مارین لوپن در حال حاضر پیش بینی می شود دور اول ریاست جمهوری فرانسه در 23 آوریل را پیروز شود اما در دور دوم آن که قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژان ماری لوپن 5 هزار یورو جریمه شد

ژان ماری لوپن 5 هزار یورو جریمه شد