مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 10:412017-02-28بين الملل

جهاد اسلامی و حماس به رژیم اسراییل هشدار دادند


جنبش های جهاد اسلامی و حماس در پی چندین حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اعلام کردند این رژیم مسئولیت کامل تبعات حملات فوق را بر عهده خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جهاد اسلامی و حماس در واکنش به حملات دوشنبه (دیروز) جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه که 4 زخمی داشت، اعلام کردند این رژیم مسئول تشدید وخامت اوضاع در نوار غزه خواهد بود و تأکید کردند تحمیل هیچ معادله جدیدی را نخواهند پذیرفت.

بر اساس گزارش وبگاه الجزیره" ، داوو الشهاب سخنگوی جهاد اسلامی اعلام کرد رژیم صهیونیستی از خلال بمباران نوار غزه تلاش می کند ورق را برگرداند و معادلات را بر هم بزند و تهدیداتش علیه ملت فلسطین را عملی کند.

فوزی برهوم سخنگوی حماس نیز گفت رژیم صهیونیستی را مسئول کامل ادامه این تجاوزات خطرناک علیه غزه می دانیم، حملاتی که مقاومت فلسطین و ملت آن را هدف قرار می دهد.

وی افزود مقاومت اجازه ادامه این حملات را نخواهد داد حال هزینه آن هر چقدر باشد.

حملات دیروز جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه چندین پایگاه آموزشی و نیز نقطه رصد مربوط به گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس و نیز سرایاالقدس شاخه نظامی جهاد اسلامی را هدف قرار داد و 4 زخمی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی و حماس به رژیم اسراییل هشدار دادند

جهاد اسلامی و حماس به رژیم اسراییل هشدار دادند