مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 10:352017-02-28اجتماعي

دوره آموزش عمومی ایمنی و اطفاء حریق پرسنل فضای سبز شهرداری


این دوره آموزشی جهت ارتقای سطح دانش و توان حرفه ای پرسنل برای حفظ و نگهداری فضای سبز، تاسیسات و امکانات موجود سطح شهر برگزار شد.

- دوره آموزش عمومی ایمنی و اطفاء حریق پرسنل فضای سبز شهرداری این دوره آموزشی جهت ارتقای سطح دانش و توان حرفه ای پرسنل برای حفظ و نگهداری فضای سبز، تاسیسات و امکانات موجود سطح شهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما "، اولین دوره آموزشی اطفاء حریق با هدف توانمند سازی پرسنل فضای سبز و حفاظت فیزیکی شهرداری در برخورد با حوادث و حریق برگزار شد.

شهردار بافق گفت: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با مهارتهای ایمنی و اطفاء حریق، انواع حریق و نحوه مواجهه با آن، انواع خاموش کننده ها و روش استفاده از آنها و نیز کاربرد انواع کپسولهای اطفاء حریق آشنا شدند.

سید علی نوروززاده افزود:گاهی اوقات افراد به دلیل عدم شناخت از نوع آتش و یا عدم مهارت در استفاده مناسب از کپسول های آتش نشانی نه تنها موفق به اطفای حریق نمی شوند بلکه باعث برافروخته شدن حریق نیز می شوند.

وی گفت : این دوره آموزشی جهت ارتقای سطح دانش و توان حرفه ای پرسنل برای حفظ و نگهداری فضای سبز، تاسیسات و امکانات موجود سطح شهر برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش عمومی ایمنی و اطفاء حریق پرسنل فضای سبز شهرداری

دوره آموزش عمومی ایمنی و اطفاء حریق پرسنل فضای سبز شهرداری