مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 10:062017-02-28دانش

شرمنده ایم که استان ما فقیرترین استان به برکت وجود دولت جنابعالی است!


38 تشکل دانشجویی دانشگاه های سیستان و بلوچستان در نامه ای به روحانی در حاشیه سفر به زاهدان اعلام کردند: در خبرها آمده که جنابعالی گفته اید شرمنده وعده هایتان نشده اید؛ - درست فرموده اید ما شرمنده ایم که استان ما فقیرترین استان به برکت وجود دولت جنابعالی است.

! اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 38 تشکل دانشجویی دانشگاه های سیستان و بلوچستان در نامه ای به روحانی در حاشیه سفر به زاهدان اعلام کردند: در خبرها آمده که جنابعالی گفته اید شرمنده وعده هایتان نشده اید؛ درست فرموده اید ما شرمنده ایم که استان ما فقیرترین استان به برکت وجود دولت جنابعالی است.

! متن کامل این نامه به شرح زیر است: بسمه تعالی جناب آقای حجت الاسلام حسن روحانی؛ ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران؛ سلام علیکم تنها چندماه دیگر به پایان عمر دولت یازدهم باقی مانده است.

در چهارمین سال ریاست جمهوری و در آستانه سفر جنابعالی به استان سیستان و بلوچستان بر آن شدیم تا مطالب و درخواست هایی را با شما در میان بگذاریم.

جناب آقای روحانی، همانطور که مستحضرید استان سیستان و بلوچستان یکی از قطب های علمی جنوب شرق کشور بوده و لذا مطالبه گری درست، دقیق و با مطالعه دانشجویان می تواند زمینه ساز تلاش بیشتر مسئولان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرمنده ایم که استان ما فقیرترین استان به برکت وجود دولت جنابعالی است!

شرمنده ایم که استان ما فقیرترین استان به برکت وجود دولت جنابعالی است!