مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 09:252017-02-28اجتماعي

محدودیتی برای ورود تاکسی های خطی به محدوده طرح ترافیک وجود ندارد


مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران : محدودیتی برای ورود تاکسی های خطی پایتخت به محدوده طرح ترافیک وجود ندارد.

- میثم مظفر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، با بیان این مطلب افزود: تا به امروز هیچگونه تصمیم گیری درخصوص اینکه تاکسی های خطی به محدوده طرح ترافیک ورود نکنند گرفته نشده و همچنان ورود به محدوده طرح ترافیک برای تاکسی ها آزاد است.

وی با تاکید بر اینکه تاکسی های خطی موظف به فعالیت در محدوه ای که توسط سازمان تاکسیرانی پایتخت تعیین شده هستند گفت: اگر تاکسی های خطی در محدوده تعریف شده خود اقدام به فعالیت نکنند قطعاً توسط سیستم های نظارتی سازمان تذکر خواهند گرفت.

مظفر تصریح کرد: هم اکنون نیز برخی از رانندگان خطی درمحدوده مرکزی شهر و غیر از محدوده پیش بینی شده فعالیت می کنند که در آینده نزدیک به طور جدی از ورود آنان به محدوده منطقه 12 جلوگیری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: تاکسی های خطی که مبدا و مقصد آنان در سیستم تاکسیرانی پایتخت معین است و نیاز به حضور در محدوده طرح ترافیک یا محدوده بازار دارند ؛ مشکلی برای تردد ندارد.

وی در پایان با بیان اینکه انتظار ما این است که تاکسی های خطی سایر مناطق از ورود به محدوده طرح ترافیک و بخصوص منطقه 12 خوداری کنند گفت: اگر قرار باشد محدویت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی برای ورود تاکسی های خطی به محدوده طرح ترافیک وجود ندارد

محدودیتی برای ورود تاکسی های خطی به محدوده طرح ترافیک وجود ندارد